Jestem początkującym graczem ale freerolle dla userów betplatform.com wciągnęły mnie w pokera na maxa. Wczoraj 2,5 godziny grania na real money, no i sukces - nie zbankrutowałem
.
Postaram się w tym wątku prezentować postępy jakie mam nadzieję będę czynił. Wspólnie możemy się uczyć i zdobywać doświadczenie. Dlatego zapraszam do dyskusji wszystkich zainteresowanych.
Ok. Na początek przedstawię swój sposób gry. Jak na razie biorę udział w grach SnG, No limit holdem z najniższym możliwym buy-in 3 eur + 15c.
Dla niezorientowanych tłumaczę. SnG (Sit an Go) oznacza, że siadając do stołu pokerowego wykupujemy żetony. Ich koszt to właśnie buy-in. W przypadku buy-in 3 eur + 15c, żetony kosztują 3,15 Euro. 3 euro idzie do puli, a 15 centów jest to tzw. rake - kwota, którą zabiera pokerroom. Gra rozpoczyna się dopiero wtedy gdy wszystkie miejsca zostaną zajęte przez graczy. Wszyscy gracze zaczynają z taką samą ilość żetonów.
Moja strategia opiera się na spokojnym graniu, pasowaniu już przed flopem ze słabymi kartami, a jak trafi się na ręku coś mocniejszego to gram bardzo agresywnie. Najbardziej pożądane karty własne gracza to:
AA, KK, DD, JJ, TT, 99, 88,
AK AD AJ AT
KD KJ
Czasami też pozwalam sobie na blef, ale to jedynie z pozycji dealera bądź big blinda
Wydaje mi się, że na razie najczęstsze i zarazem najtrudniejsze do wyeliminowania błędy, które popełniam to:
1. Brak cierpliwości – kiedy karta nie idzie i po raz kolejny powinienem zrobić pas to znudzenie ciągłym czekaniem powoduje, że niepotrzebnie ryzykuje ze słabymi kartami w ręce.