Skocz do zawartości

flaga flaga

Forum bukmacherskie

- - - - -

Pierwsze kroki w texas holdem

Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marcin

Marcin

Senior

• Moderatorzy
  • 438 postów

Napisano 17.04.2008 - 12:43

Jestem początkującym graczem ale freerolle dla userów betplatform.com wciągnęły mnie w pokera na maxa. Wczoraj 2,5 godziny grania na real money, no i sukces - nie zbankrutowałem :).

Postaram się w tym wątku prezentować postępy jakie mam nadzieję będę czynił. Wspólnie możemy się uczyć i zdobywać doświadczenie. Dlatego zapraszam do dyskusji wszystkich zainteresowanych.

#2 Marcin

Marcin

Senior

• Moderatorzy
  • 438 postów

Napisano 18.04.2008 - 21:25

Ok. Na początek przedstawię swój sposób gry. Jak na razie biorę udział w grach SnG, No limit holdem z najniższym możliwym buy-in 3 eur + 15c.

Dla niezorientowanych tłumaczę. SnG (Sit an Go) oznacza, że siadając do stołu pokerowego wykupujemy żetony. Ich koszt to właśnie buy-in. W przypadku buy-in 3 eur + 15c, żetony kosztują 3,15 Euro. 3 euro idzie do puli, a 15 centów jest to tzw. rake - kwota, którą zabiera pokerroom. Gra rozpoczyna się dopiero wtedy gdy wszystkie miejsca zostaną zajęte przez graczy. Wszyscy gracze zaczynają z taką samą ilość żetonów.  

Moja strategia opiera się na spokojnym graniu, pasowaniu już przed flopem ze słabymi kartami, a jak trafi się na ręku coś mocniejszego to gram bardzo agresywnie. Najbardziej pożądane karty własne gracza to:

AA, KK, DD, JJ, TT, 99, 88,  
AK AD AJ AT
KD KJ

Czasami też pozwalam sobie na blef, ale to jedynie z pozycji dealera bądź big blinda

Wydaje mi się, że na razie najczęstsze i zarazem najtrudniejsze do wyeliminowania błędy, które popełniam to:

1. Brak cierpliwości – kiedy karta nie idzie i po raz kolejny powinienem zrobić pas to znudzenie ciągłym czekaniem powoduje, że niepotrzebnie ryzykuje ze słabymi kartami w ręce.