witam ja zajmuję się tradingiem już od kilku miesięcy na poważnie . Zaczynałem z kwotą 100 Euro obecnie mam około 600 Euro w dokładnie 4 miesiące. Mój dzienny zysk to około 2 % . Gram tylko i wyłącznie około 3 -4 h przed meczem.
Madrista4ever napisał:
witam ja zajmuję się tradingiem już od kilku miesięcy na poważnie . Zaczynałem z kwotą 100 Euro obecnie mam około 600 Euro w dokładnie 4 miesiące. Mój dzienny zysk to około 2 % . Gram tylko i wyłącznie około 3 -4 h przed meczem.
- proszę napisz coś więcej o swoich doświadczeniach.
traduje na meczach które mają płynnośc około 100 k lub więcej i stram się złapac jednego tika co jest możliwe nawet na nieruchomych kursach . Dziennie robie 4 tiki co daje około 2 % od kapitału.
Jest to jeden z najprostszych , najskuteczniejszych i najbezpieczniejszych sposobów na stały zysk. Jedyny minus to ... 2 % dziennie bo wolałoby się np.20 % ale od kwoty 10 000 Euro 2 % dziennie to już ładna sumka i mi wystarczy , gdy zbuduje swój bankroll na tym poziomie .
Ostatnio edytowany przez Madrista4ever (2010-07-12 15:11:34)
to wszystko prawda w sensie ogólnym ,napisz proszę na jakim rynku działasz ale tak dokładniej
Lukic napisał:
Słuchajcie a co będzie jak Wszyscy oswoimy się z Traidingiem i będziemy grąć na Betfair ??.
To jeszcze coś bardziej nowatorskiego jak progresja. To już biznesowe sprawy - spekulowanie kursami, kupowanie kursów, wystawianie kursów, analizowanie wzrostów spadków, przeliczanie eurusów na złotówki, analizowanie zmian kursu euro
.
Kolega Lukic poruszył drugi z tematów - bliski mojemu sercu - związany z bukmacherką (choć trading tak szczerze mówiąc z bukmacherką aż tak wiele wspólnego nie ma.... A Lukic temacik poruszył w nie co innym wątku
)
Najprawdopodobniej - w najbliższym czasie - planuję powrót do tradingu - dzisiaj tylko delikatna i nieśmiała rozgrzewka była/jest/będzie.... nieoficjalnie
.....
Takie skromne pytanie - czy ktoś z forumowiczów byłby chętny poobserwować moje zmagania z tradingiem??