Woof, jeśli ogłoszenie nadal aktualne to czy mógłbym dostać moderatora?
Z tego co widzę to wolny pozostał dział "Typy i kupony" (na mnie w dziale poker nie licz, jestem kompetnie zielony w temacie
).
Myśle że mam na tyle długi staż tutaj, w dodatu troche wiedzy, że poradziłbym sobie. Co Ty na to?
Długo się zastanawiałem i podjełem pewną decyzję. Z racji tego, że w moim życiu sporo się pozmieniało i mam sporo na głowie oraz dodatkowo nie wiem czy np. za tydzień znowu nie będę strasznie pochłonięty pracą, tak, że nie będę miał czasu na nic chciałbym, żebyś >>woof<< zdjął mi funkcje moderatora w dziale piłka nożna i przekazał ją komuś kto będzie miał czas żeby wspólnie z >>eldezet<< tam podziałać, bo na pewno pomoc by mu się przydała. Kto wie, może to właśnie >>gr3gor<< by się tego podjął a ewentulanie mnie mógłbyś wrzucić do Typy i kupony, bo na zerkanie i chwilową moderację zawsze się czas znajdzie. Oczywiście jeśli >>gr3gor<< chciałby przejąć pałeczkę z działu piłka nożna.
White Wolf, kłopot w tym że ja jednak wolałbym dział Typy i Kupony, może też być koszykówka, tenis, ewentualnie siatkówka lub dział Bukmacherzy. Z piłką nozną jakoś mi ostatnio nie po drodze i właściwie jestem na bieżąco tylko w kwestii Premier Ligue. Po prostu nie czuję się na siłach i nie chciałbym zaniżać poziomu.
Co do Ciebie, to może wstrzymaj się z decyzją o rezygnacji, co? To że teraz nie masz czasu to nie znaczy że już nigdy go nie będziesz miał. Mnie nie było ponad miesiac prawie w ogóle na forum (sesja), dopiero teraz wróciłem, bo mam go troche więcej. Zachowaj sobie rangę, tu i tak jest może 8 osób co się regularnie udzielaja więc nie ma sensu przerzucac się tym modem, jak ma się czas to się pisze, proste.
Skoro tak to ok
Swoją drogą zauważyłem, że na forum nie ma działu o koszykówce - tylko temat. Może gdybyś chciał się zająć prowadzeniem takiego działu to >>woof<< by go stworzył na forum. Spróbuj w tym kierunku jeszcze 
Ostatnio edytowany przez WhiteWolf (2009-03-09 15:17:43)